Koordynator biura Asystent – pozyskiwania zapytań ofertowych

Zadania:

  • Pozyskiwanie zapytań ofertowych
  • Bieżące spawy administracyjne
  • Wsparcie działu sprzedaży – obsługa przed i posprzedażowa
  • Ewidencja projektów referencyjnych
  • Wsparcie organizacji w bieżących projektach

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min średnie, preferowany student/osoba w trakcie kształcenia
  • Obsługa Ms Office
  • Obsługa poczty email oraz Internetu
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Komunikatywność umiejętność nawiązywania relacji
  • Zaangażowanie w pracę
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Chęć uczenia się

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Stałe godziny pracy – 8:00 – 16:00
  • Wolne weekendy umożliwiające studia zaoczne
  • Atrakcyjne zarobki, podzielone na część stała i premiowaną
  • W miarę zdobywania doświadczenia coraz więcej nowych i ciekawych projektów
  • Ciekawe szkolenia i kartę Multisport

Osoby zainteresowane stanowiskiem Koordynator biura asystent , prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej aktualne CV oraz list motywacyjny na adres mailowy info@formatiq.pl. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

Wysyłając nam swoje CV prosimy pamiętać o umieszczeniu w nim klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm)”

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter FORMATIQ, aby otrzymywać informacje o nowych produktach, ostatnich realizacjach i nowoczesnych technologiach!


Dodano do koszyka
Przejdź do koszyka

Twój koszyk (0)

Brak produktów w koszyku.

Wybierz pole do pokazania
  • Zdjęcie
  • SKU
  • Ocena
  • Cena
  • Dostępność
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Kontent
  • Waga
  • Wymiary
  • Dodatkowe informacje
Kliknij poza paskiem, aby zamknąć
Porównaj